Verksamhetsbeskrivning:

Mårtenssons Trafikskola är en av Sveriges största trafikskolor med fler än 150 arbetande lärare. Vi har kontor i Malmö, Helsingborg, Lund, Landskrona, Trelleborg, Vellinge, Höllviken, Limhamn, Eslöv, Ängelholm, Kristianstad, Växjö, Ystad, Kalmar och har varit verksamma sen 1936 och självklart är vi medlemmar i STR. Sedan 2023 är vi också en del av My Driving Academy familjen och med det skolor från Göteborg hela vägen upp till Umeå.

Vi värdesätter flexibilitet, kvalitet och att du är stresstålig.

Skicka din ansökan:

Söker du jobb som trafiklärare på Mårtenssons Trafikskola, skicka då din ansökan till oss per epost. Glöm inte att bifoga dina kontaktuppgifter samt CV.

Richard Malm

Regionchef Syd

richard.m@trafikskolan.com

Arbetsuppgifter:

Vi söker nu efter trafiklärare till vårt team. Dina arbetsuppgifter är i första hand att utbilda elever för att ta A och B körkort, men vi ser även gärna att du kan hålla i ”riskettan”, ”risktvåan” samt introduktionsutbildningar.

På Mårtenssons Trafikskola bestämmer du själv över dina arbetstider och du väljer när du börjar på dagarna och om du vill jobba på helger eller kvällar.

Vi tar endast emot ansökningar via e-post.

Vi kan även hjälpa dig som går trafiklärarutbildningen med praktikplatser.