Intensivvecka på Mårtenssons, har du motivationen har vi resten!

Drömmer du om att ta körkort men får det aldrig att bli av?

Har du påbörjat din utbildning men inte nått slutmålet?

Vill du bli klar snabbt & effektivt?

Gå en intensivutbildning under en vecka där du tillsammans med två andra elever jobbar ihop med en erfaren trafiklärare mot ert gemensamma mål.

Boka in en vecka och utbilda dig tillsammans med kompisar eller kom själv och lär känna nya vänner.

Praktisk körträning varvat med inslag av diskussion och reflektion.

Skaffa dig en utbildning och körkunskaper som du kommer ha stor glädje av lång tid framöver!

Din utbildning kommer att ske på ett miljömedvetet sätt i en automatväxlad el-bil.

I bilen turas ni om att köra och att åka med. När du åker med skapas viktig reflektionstid samt tid att aktivt analysera vad de andra eleverna gör bra och mindre och vad läraren ger för tips och råd.

Sättet att utbildas i grupp gör att ni får mer tid vid dom aktuella platserna samt upplever fler trafiksituationer tillsammans.

Kan endast bokas via Mårtenssons Trafikskolas Malmö City kontor.

Ordinarie Pris: 19 995:-

Piloterbjudande Pris: 14 995:-

Så genomför vi utbildningen.

De första dagarna

Vi tillbringar de första dagarna i lugna områden. Allt för att du skall känna dig trygg med manövreringen av bilen och få tid på dig att öva in rätt avsökningsteknik och riskmedvetande. Vi lägger fokus på den praktiska utbildningen i bilen med inslag av teoristöd inne på trafikskolan när det behövs.

Inledning

Innan utbildningsveckan genomförs en testlektion för att säkerställa en jämn nivå på deltagarna, vis förkunskap krävs.

Efter godkänd testlektion måste teorin påbörjas för att vara i fas tills utbildningsveckan påbörjas.

Intensiv veckan inleds på söndagen med R1:an samt genomgång av kommande vecka

Veckans händelser

Under veckan kommer vi i gruppen att gå genom samtliga moment som krävs för att klara av ett körprov på Trafikverket. Körningen varvas med diskussioner och teori. Under veckan kommer även R2 utbildningen att genomföras. Då vi kör heldagar så ingår det lunch på olika ställen beroende på övningsområden samt tilltugg.

Prov på Trafikverket

När veckan är över och du genomfört de obligatoriska riskutbildningarna, samt att du nått upp till de teoretiska och praktiska målen så har du möjlighet att genomföra Trafikverkets kunskapsprov och körprov. Dessa bokas upp vid anmälningen av intensivveckan.

OBS. Kursen ger ingen garanti till körkort utan mer träning kan behövas.

Ingår:

Digitalt teori material.

Obegränsade tester via elevcentralen

Riskettan – Teoretisk

Risktvåan – Praktisk (Halkan)

5 x luncher + fika

Utbildningstid ca: 45 timmar

”Uppfyll drömmen om ett körkort tillsammans med oss!”