Kontakta oss!

Personbil

Tung Trafik

SLÄP

Göteborgkontoren erbjuder utbildning på följande språk

Varje elev är unik

Alla elever tas emot med sina unika förutsättningar, behov och önskemål i fokus, alla är vi unika varelser och förtjänar att mötas så. Vi är en trafikskola som vill att våra elever ska lyckas och brinner för att ge alla som kommer till oss en bra upplevelse.

Vi lägger upp en plan för din trafikutbildning och den baseras på dina önskemål och behov. Vi möter din privata handledare för ett så gynnsamt samarbete som möjligt och vi engagerar oss i din teoretiska utbildning.

På vår trafikskola i Mölnlycke erbjuder vi ett startpaket för alla nybörjare som vill ta sitt körkort, i detta ingår 20 körlektioner, halkan, riskettan, ett bokpaket att studera teorin ur och hur många online teoritester du än önskar. Det är en mycket bra deal för den som känner sig redo att ta körkort i Mölnlycke.

Vi öppnar vägen till frihet

Är du Göteborg bo och redo att ta steget mot ett friare liv? Ett liv där du kan sätta dig i en bil och köra vart du vill, när du vill utan att vara beroende av att någon annan ställer upp, eller av buss-, tunnelbane- och tågtider. Då är du redo att kontakta oss på Mårtenssons Trafikskola i Mölnlycke och ta ditt körkort.

Att ta körkort är en procedur som ser ut på lite olika sätt beroende på vilka förutsättningar du har. Dock finns det en plan med steg som alla måste klara av.

Mårtenssons Trafikskola erbjuder trafiklektioner för alla oavsett om du aldrig kört ett fordon förut eller om du redan har ett körkort som du skulle vilja bygga på.

Kontorets öppettider (Mölnlycke) Öppettider för körlektioner
Mån – tors: 08:30 – 17:00 Mån – tors: 09:00 – 18:00