Välkommen till en körande värld – Mårtenssons Trafikskola tar dig dit

Vårt koncept genom åren har varit att alltid försöka överträffa våra kunders förväntningar, att genom bra resultat och professionellt bemötande skapa oss ett gott rykte via mun till mun. På Mårtenssons Trafikskola handlar inte allt bara om utbildning utan även om nöje. Vi vill att Du skall känna glädje varje gång Du skall till trafikskolan.

Vi strävar alltid efter att erbjuda Dig känslan av unik service och en personligt anpassad utbildning.

Med hjälp av lättkörda Audi som övningsbilar och BMW  motorcyklar, och trafiklärare med lång erfarenhet garanterar vi dig den bästa och mest prisvärda utbildningen.

Våra moderna utbildningscenter ligger alla lättåtkomligt och centralt belägna strax intill stadens största busshållsplatser. Skolornas lokaler är varsamt inredda för att skapa en trevlig och avspänd atmosfär, vilket bidrar till en bra miljö och en god inlärning.