Vill du komma igång med din utbildning direkt eller boka en kurs?

Välj knappen nedan och boka direkt!

Ta ditt körkort på Helsingborg Norra

En av mårtenssons två trafikskolor i Helsingborg, placerat centralt med gångavstånd till både centralen, stranden och Helsingborgs vackra hamn. Bussförbindelser finns precis utanför trafikskolan vilket gör det smidigt att ta sig till och från oss. Välkommen in till vår trafikskola för att få en genuint stöd och vägledning under hela vägen till ditt körkort!

Vi ger dig den hjälpen och coachningen du behöver för att lyckas och vi finns här under hela processen från start till körkort. Vi tar alltid hänsyn till dina behov och förutsättningar och anpassar vägen utifrån varje unika individ. Vi har ett gemensamt mål och det är att du ska få ditt körkort och framförallt att vi har roligt påvägen! Välkommen in till oss för att starta din fantastiska resa mot ett körkort!

Hör av dig till oss!

Telefon: Reception (endast öppettider) 0423017882
Email: helsingborg.norr@trafikskolan.com
Besöksadress: S:t Jörgens Plats 8252 21 Helsingborg
Postadress: Mårtenssons Trafikskola Södervärnsgatan 1b 214 27 Malmö

I erbjuder vi utbildning på följande språk: Svenska, Engelska

Kontorets öppettider (Sofiero) Öppettider för körlektioner
Mån – tors: 08:30 – 17:00 Efter önskemål
Fredag: 08:00 – 14:00 Efter önskemål
Lördag: Stängt Lördag: Efter önskemål
Söndag: Stängt Söndag: Efter önskemål

Våra trafiklärare i Helsingborg (Norr)

Priser & Aktuella erbjudande

Detaljerad Prislista Bil (B) - Helsingborg

1 Lektion á 80 minuter – 1140kr  BOKA NU
5 Lektioner á 80 minuter – 5490kr  BOKA NU
10 Lektion á 80 minuter – 10690kr  BOKA NU
15 Lektion á 80 minuter – 15890kr  BOKA NU
Riskutbildning 1 – 790kr  BOKA NU
Riskutbildning 2 – 2390kr  BOKA NU

Detaljerad Prislista Släp (BE & B96) - Helsingborg

BE Paket – 5890kr  BOKA NU

(2 Lektioner,  Teori & Uppv. Lån av fordon vid prov)

1 Lektion á 80 minuter SLÄP – 1290kr
Släp Uppvärmning & Lån av ekipage vid förarprov1990kr

Handledarkurs - Övningskör hemma

Börja din resa mot körkortet med en Handledarutbildning även kallad Introduktionsutbildning. Kursen är obligatorisk för Handledare och elev för att få övningsköra hemma.

Varje elev är unik

Alla elever tas emot med sina unika förutsättningar, behov och önskemål i fokus, alla är vi unika varelser och förtjänar att mötas så. Vi är en trafikskola som vill att våra elever ska lyckas och brinner för att ge alla som kommer till oss en bra upplevelse.

Vi lägger upp en plan för din trafikutbildning och den baseras på dina önskemål och behov. Vi möter din privata handledare för ett så gynnsamt samarbete som möjligt och vi engagerar oss i din teoretiska utbildning.

Vi öppnar vägen till frihet

Är du Helsingborgs bo och redo att ta steget mot ett friare liv? Ett liv där du kan sätta dig i en bil och köra vart du vill, när du vill utan att vara beroende av att någon annan ställer upp, eller av buss-, tunnelbane- och tågtider. Då är du redo att kontakta oss på Mårtenssons Trafikskola i Helsingborg och ta ditt körkort.

Att ta körkort är en procedur som ser ut på lite olika sätt beroende på vilka förutsättningar du har. Dock finns det en plan med steg som alla måste klara av.

Mårtenssons Trafikskola erbjuder trafiklektioner för alla oavsett om du aldrig kört ett fordon förut eller om du redan har ett körkort som du skulle vilja bygga på.