Kontakta oss!

Email: kungsbacka@trafikskolan.com
Besöksadress: Gymnasiegatan 16 434 50 Kungsbacka
Postadress: Mårtenssons Trafikskola Södervärnsgatan 1b 214 27 Malmö

Välkommen till Mårtenssons Trafikskola Kungsbacka!

Moped

Handledarutbildning

Motorcykel

Risketta

Personbil

SLÄP

Göteborgkontoren erbjuder utbildning på följande språk

Varje elev är unik

Alla elever tas emot med sina unika förutsättningar, behov och önskemål i fokus, alla är vi unika varelser och förtjänar att mötas så. Vi är en trafikskola som vill att våra elever ska lyckas och brinner för att ge alla som kommer till oss en bra upplevelse.

Vi lägger upp en plan för din trafikutbildning och den baseras på dina önskemål och behov. Vi möter din privata handledare för ett så gynnsamt samarbete som möjligt och vi engagerar oss i din teoretiska utbildning.

På vår trafikskola i Kungbacka erbjuder vi ett startpaket för alla nybörjare som vill ta sitt körkort, i detta ingår 20 körlektioner, halkan, riskettan, ett bokpaket att studera teorin ur och hur många online teoritester du än önskar. Det är en mycket bra deal för den som känner sig redo att ta körkort i Kungsbacka.

Vi öppnar vägen till frihet

Är du Göteborg bo och redo att ta steget mot ett friare liv? Ett liv där du kan sätta dig i en bil och köra vart du vill, när du vill utan att vara beroende av att någon annan ställer upp, eller av buss-, tunnelbane- och tågtider. Då är du redo att kontakta oss på Mårtenssons Trafikskola i Kungsbacka och ta ditt körkort.

Att ta körkort är en procedur som ser ut på lite olika sätt beroende på vilka förutsättningar du har. Dock finns det en plan med steg som alla måste klara av.

Mårtenssons Trafikskola erbjuder trafiklektioner för alla oavsett om du aldrig kört ett fordon förut eller om du redan har ett körkort som du skulle vilja bygga på.

Kontorets öppettider (Kungsbacka) Öppettider för körlektioner
Mån – tors: 08:30 – 17:00  Mån – tors: 09:00 – 18:00
Fredag: 08:00 – 14:00 Fredag: 09:00 – 13:00
Lördag: Stängt Lördag: Efter önskemål
Söndag: Stängt Söndag: Efter önskemål

Våra trafiklärare i Kungsbacka

Vi hjälper dig bli en trygg förare

Hos oss på Mårtenssons trafikskola i Kungsbacka är du i trygga händer. När du börjar din resa mot körkortet hos oss blir du tilldelad en trafiklärare som ger dig professionell hjälp och guidning. Vi har idag 8 erfarna, välutbildade och trevliga trafiklärare som med glädje hjälper dig på vägen till körkortet. På vår körskola är trafiklärarna pedagogiska och kan utbilda på svenska, engelska, tyska, bosniska och kroatiska. Vår utgångspunkt är alltid att ge dig den bästa möjliga upplevelsen och att du ska vara nöjd samt glad när du lämnar våra lokaler och har nått din dröm – körkortet.

Trafikskolan med skräddarsydda utbildningar

För att du ska få en så bra utbildning som möjligt anser vi på Kungsbacka körskola att struktur är A och O. Varje individ har olika behov och förutsättningar. Vissa har ett hektiskt liv med ont om tid, andra har skriv- och lässvårigheter eller svårt för den praktiska handledningen. Oavsett vad din bakgrund är kommer vi göra allt för att du ska få en så bra utbildning som möjligt. Tillsammans med dig kommer vi göra en individuell plan för din utbildning som utgår från dina egna mål, förutsättningar och ambitioner. På så sätt vet du att din körkortsutbildning på trafikskolan i Kungsbacka är skräddarsydd för att du ska nå de bästa resultaten. Precis som du, vill vi att du ska nå dina mål på ett smidigt, snabbt och tryggt sätt och det är vår största prioritet att det blir så. Du är hjärtligt välkommen till vår körskola i Kungsbacka!

Körkortet som tar dig dit du vill

Längtar du efter friheten att ta dig var du vill? Hos oss på Mårtenssons trafikskola i Kungsbacka kan du ta körkort för personbil, moped, motorcykel och även tillägg som släp. Vägen till körkortet behöver inte vara så jobbigt som du tänker dig. Övning ger färdighet och det är precis det som du kommer få göra hos oss – öva. Tillsammans med oss kommer du få uppleva olika situationer i trafiken som till slut kommer göra dig till en trygg förare. Planen som vi lägger upp tillsammans innefattar olika moment som du behöver ta dig igenom innan du har körkortet i handen. Som exempelvis att starta och stanna, växla, planera din körning och köra på olika sorters vägar. Att vara nybörjare i ett nytt fordon kan kännas läskigt och obehagligt men i våra händer är du trygg. Vi tar det i individens takt och pushar dig när det behövs. Förverkliga din dröm om ett körkort genom att boka din första lektion redan idag!

Hos oss kör du i fräscha bilar

På Mårtenssons trafikskola får du köra i en av våra cirka 130st Audi Q2 manuella bilar, Audi A1 automatväxlade bilar eller BMW F750GS motorcyklar. Med lättkörda, behagliga och säkra övningsbilar och handledare med lång erfarenhet bakom sig kan vi på Kungsbacka trafikskola garantera att du kommer få en prisvärd och bra utbildningen till körkortet. Det är både en stor frihet och väldigt kul att köra bil. Vi följer din resa från den första rattvridningen till att du är en ansvarsfull och riskmedveten förare som står med körkortet i handen. Kunden står alltid i fokus på vår trafikskola och därför gör vi alltid vårt bästa för att du ska vara nöjd.