Vill du komma igång med din utbildning direkt eller boka en kurs?

Välj knapparna nedan och boka direkt!

Ta ditt körkort i Malmö på Södervärn

Detta är hjärtat på Mårtensson och även vår största och äldsta trafikskola. Här finner du 15 trafiklärare att välja på och tillsammans har vi ca 300 års erfarenhet av jobbet. Vi utbildar på alla körkortsbehörighetet.Vi har nyligen renoverat våra lokaler så det ska bli trivsamt för både lärare och elever. Välkommen in!

Här hjälper vid dig med utbildning på Moped, Bil, Släp & Motorcykel!

Hör av dig till oss!

Telefon: Reception (endast öppettider) 040-643 42 85
Email: malmo.sodervarn@trafikskolan.com
Besöksadress: Södervärnsgatan 1B 214 27 Malmö

I Malmö erbjuder vi utbildning på följande språk: Svenska, Engelska, Arabiska, Persiska. Kurdiska

Kontorets öppettider (Södervärn) Öppettider för körlektioner

Riskutbildning 1 – 790kr  BOKA NU
Riskutbildning 2 – 3390kr  BOKA NU

TOTALPAKET 5 – 12790kr  BOKA NU

(5 Lektioner, Risk 1, Risk 2 , Teori & Uppv. Lån av fordon vid prov)

TOTALPAKET 10 – 17990kr BOKA NU

(10 Lektioner, Risk 1, Risk 2 , Teori & Uppv. Lån av fordon vid prov)

Detaljerad Prislista Släp (BE & B96) - Malmö

BE Paket – 5790kr  BOKA NU

(2 Lektioner,  Teori & Uppv. Lån av fordon vid prov)

1 Lektion á 80 minuter SLÄP – 1290kr BOKA NU
Släp Uppvärmning & Lån av ekipage vid förarprov1990kr

Handledarkurs - Övningskör hemma

Börja din resa mot körkortet med en Handledarutbildning även kallad Introduktionsutbildning. Kursen är obligatorisk för Handledare och elev för att få övningsköra hemma.

Trafikskola Malmö – 300 års erfarenhet

Vår trafikskola Malmö på Södervärn är den största och även äldsta körskolan i Malmö. Letar du efter en trygg körskola som vet vad de håller på med? Ser du fram emot ett liv med körkort? Då finns vi här för dig! På Mårtenssons trafikskola på Södervärn arbetar 15 erfarna trafiklärare som tillsammans har cirka 300 års erfarenhet av att hjälpa människor på vägen till körkortet. När du väljer att ta ditt körkort hos oss är du i trygga händer. Vi är självklart medlemmar i Sveriges trafikskolors Riksförbund (STR) som garanterar att du får en seriös utbildning av hög kvalité enligt Transportstyrelsens föreskrifter.

Trafikskola i Malmö med individen i fokus

Vi är trafikskolan i Malmö som står vid din sida hela vägen fram tills du har körkortet i handen. Du behöver aldrig vara orolig eller nervös inför en lektion hos oss utan oavsett hur du väljer att lägga upp din resa mot körkortet finns vi här. Vill du göra allt hos oss? Kombinera körning på körskolan med körning hemma? Eller möjligtvis få körkortet snabbt genom att göra en intensivkurs hos oss? Hur du lägger upp din utbildning hos oss är helt upp till dig och vi med dig alla steg på vägen. Du blir tilldelad en privat handledare och tillsammans arbetar vi mot att du ska få ditt körkort i handen snabbt och tryggt. Med vår långa expertis kommer vi hjälpa dig nå dina mål genom att utgå från din individuella utgångspunkt. För att diskutera vilken plan som passar dig bäst är du välkommen att besöka våra nyrenoverade lokaler på Södervärn i Malmö eller höra av dig till oss

Körskolan i Malmö med alla körkortsbehörigheter

På vår körskola i Malmö är manuellt och automatiskt B-körkort det mest eftertraktade körkortet hos våra kunder men misströsta inte, på Södervärn körskola erbjuder vi samtliga körkortsbehörigheter. Oavsett om du vill skaffa körkort för moped, motorcykel, lastbil, buss, bil eller komplettera med släpbehörighet är vi körskolan för dig. Om Södervärns trafikskola inte passar dig geografiskt, finner du Mårtenssons körskola på 6 andra platser i Malmö. Längtar du efter friheten som kommer med ett körkort? Hör av dig, så hjälper vi dig på vägen!

Trafikskola i Malmö – Handledarutbildning

Vi på Trafikskolan i Malmö får ofta frågan hur många körlektioner man behöver innan uppkörning och det är väldigt svårt att svara på eftersom det är väldigt individuellt och beroende av hur du väljer att lägga upp din övningskörningsperiod. Vi utgår från individens förutsättningar och behov för att du ska få en så optimal utbildning som möjligt. Om du vill kombinera dina körlektioner hos oss med att köra privat, behöver du gå en handledarutbildning tillsammans med den anhörig som du ska övningsköra med. På Mårtenssons trafikskola på Södervärn erbjuder vi även handledningsutbildningar som ni kan anmäla er till, du hittar nästa handledarutbildning på hemsidan. Påbörja din väg mot körkortet idag genom att boka in handledningsutbildning och din första körlektion redan idag!