Kontakta oss!

Öppettider: Måndag-torsdag: 08.00-12.00
Besöksadress: Knackstensgatan 4, Malmö

Välkommen till vårt kontor för tung trafik

Lastbilar/buss

Varje elev är unik

Eftersom vi älskar det vi gör så är det essentiellt för oss att du trivs hos oss, annars grusas vår glädje. Det viktigaste verktyget för att skapa trivsel är kommunikation. Om något inte känns bra så vill vi att du tar upp det med oss så att vi kan finna en lösning. Lärande ska vara lustfyllt!

Vi välkomnar också din privata handledare för vägledning, så att din trafikutbildning hemma och hos oss blir enhetlig. Varmt välkommen till oss på Mårtenssons Trafikskola i Ängelholm!

Vi öppnar vägen till frihet

Som rutinerad trafikskola så vet vi på Mårtenssons i Ängelholm att de bästa resultaten nås om varje utbildning skräddarsys. Varje elev har sina unika förutsättningar som bestäms av såväl yttre som inre faktorer. Vissa har ont om tid, andra har läs- och skrivsvårigheter, ytterligare andra har svårt att ta till sig praktisk vägledning.

Vi ser varje elev som en unik individ och anpassar dess trafikutbildning efter de förutsättningar denne presenterar. Vid första mötet diskuterar vi mål, ambition och förutsättningar och läger upp en effektiv plan baserad på dessa faktorer.

Kontorets öppettider Öppettider för tung trafik
Mån – tors: 08:00 – 16:00 Mån – tors: 08:00 – 12:00
Fredag: 08:00 – 14:00