SVERIGES STÖRSTA TRAFIKSKOLA
– Ditt tempo, din livsstil – Vi anpassar din väg till körkortet!

Ta ditt körkort i Växjö

Bland de röda stugor med vita knutar, i trakterna där folk äter ostkaka o har en egen nationaldag med massipantååta. Det var här i Växjö som Mårtenssons valde att slå upp sina portar en solig vårdag i mars 2019.

Vi utbildar i behörigheterna Bil, MC, Släp och AM i redig småländsk anda.

Som ryktet säger, hos oss är det en fröjd att ta körkort - våga testa du med!

Vill du komma igång med din utbildning direkt eller boka en kurs?

Välj knappen nedan och boka direkt!

Hör av dig till oss!

Riskutbildning 1 – 790kr  BOKA NU
Riskutbildning 2 – 3390kr  BOKA NU

TOTALPAKET 5 – 14990kr  BOKA NU

(5 Lektioner, Risk 1, Risk 2 , Teori & Uppv. Lån av fordon vid prov)

TOTALPAKET 10 – 21580kr BOKA NU

(5 Lektioner, Risk 1, Risk 2 , Teori & Uppv. Lån av fordon vid prov)

Detaljerad Prislista Släp (BE & B96) - Växjö

BE Paket – 5890kr  BOKA NU

(2 Lektioner,  Teori & Uppv. Lån av fordon vid prov)

1 Lektion á 80 minuter SLÄP – 1290kr
Släp Uppvärmning & Lån av ekipage vid förarprov1990kr

Handledarkurs - Övningskör hemma

Börja din resa mot körkortet med en Handledarutbildning även kallad Introduktionsutbildning. Kursen är obligatorisk för Handledare och elev för att få övningsköra hemma.

Varje elev är unik

Alla elever tas emot med sina unika förutsättningar, behov och önskemål i fokus, alla är vi unika varelser och förtjänar att mötas så. Vi är en trafikskola som vill att våra elever ska lyckas och brinner för att ge alla som kommer till oss en bra upplevelse.

Vi lägger upp en plan för din trafikutbildning och den baseras på dina önskemål och behov. Vi möter din privata handledare för ett så gynnsamt samarbete som möjligt och vi engagerar oss i din teoretiska utbildning.

På vår trafikskola i Växjö erbjuder vi ett startpaket för alla nybörjare som vill ta sitt körkort, i detta ingår 20 körlektioner, halkan, riskettan, ett bokpaket att studera teorin ur och hur många online teoritester du än önskar. Det är en mycket bra deal för den som känner sig redo att ta körkort i Växjö.

Vi öppnar vägen till frihet

Är du Växjö bo och redo att ta steget mot ett friare liv? Ett liv där du kan sätta dig i en bil och köra vart du vill, när du vill utan att vara beroende av att någon annan ställer upp, eller av buss-, tunnelbane- och tågtider. Då är du redo att kontakta oss på Mårtenssons Trafikskola i Växjö och ta ditt körkort.

Att ta körkort är en procedur som ser ut på lite olika sätt beroende på vilka förutsättningar du har. Dock finns det en plan med steg som alla måste klara av.

Mårtenssons Trafikskola erbjuder trafiklektioner för alla oavsett om du aldrig kört ett fordon förut eller om du redan har ett körkort som du skulle vilja bygga på.

Trafikskolan Växjö tar dig till körkortet

Trafikskolan i Växjö hjälper dig till ett körkort som ger dig ett friare liv. Med Mårtenssons körskola har du det snart i din hand. Hos oss får du en utbildning till körkortet som gör dig till en säker förare i trafiken. Vi vill inte att vägen till körkortet ska vara något jobbigt, utan snarare en rolig tid att blicka tillbaka på. Därför är det viktigaste för oss att det finns en öppen miljö för lärande och utveckling. Vi utbildar engagerat och personligt för att du ska känna dig trygg med din handledare och jobbar ständigt med att anpassa oss efter individen för att kunna kommunicera på ett sätt där du enklast tar in kunskap. Att vara nybörjare kan vara en väldigt utsatt och obehaglig position att sitta i men på vår körskola kan du alltid känna dig trygg. Vi kommer stötta dig varje steg på vägen och peppa när det känns jobbigt, för vägen till körkortet ska vara en rolig tid. Påbörja din resa mot körkortet redan idag genom att boka in handledningsutbildning och körlektioner hos oss på Mårtenssons trafikskola i Växjö.

Trafikskolan Växjö har vad du söker!

På vår trafikskola i Växjö får du hjälp oavsett om du aldrig kört ett fordon förut eller vill bygga på ett körkort du redan har. Oavsett om du vill få en större frihet med ett mopedkörkort, åka på motorcykelsemester eller ta bilen till sommarens badstränder finns vi här för dig. Mårtenssons trafikskola i Växjö erbjuder utbildningar inom personbil, moped, motorcykel, BE och B96. Oavsett vilken körkortsbehörighet som intresserar dig är du välkommen att kontakta vår körskola för att lägga upp en personlig plan för att nå dina mål - körkortet.

Körskolan Växjö som vill att du lyckas

På körskolan i Växjö drivs vi av att se våra elever lyckas. Tillsammans med oss kommer vägen till körkortet vara en fröjd och du kommer snart stå med körkortet i handen. Letar du efter en trafikskola där du kan känna dig trygg och som vill att du ska nå dina mål? Då är du välkommen till Mårtenssons trafikskola i Växjö. På Växjös största körskola hittar du erfarna, servicemedvetna och välutbildade trafiklärare som följer dig invarje steg på vägen mot körkortet. Din körkortsutbildning hos oss utgår från Transportstyrelsens kursplan och vi är med i STR, Sveriges Trafikskolors Riksförbund, som garanterar en högkvalitativ utbildning. När du väljer Mårtenssons trafikskola i Växjö får du en körskola med engagemang, kvalitét och service som sätter dig och dina behov i fokus. Hoppas vi ses!

Körskolan i Växjö med en bra deal

På körskolan i Växjö vet vi att alla väljer att lägga upp sin utbildning mot körkortet på olika sätt och därför är det helt individuellt hur många körlektioner som du behöver innan du är redo för uppkörning. Om du väljer att övningsköra privat i kombination med körlektioner hos oss på körskolan behöver du och den du övningskör med gå en handledarutbildning hos oss först. Vi på Växjö trafikskola erbjuder handledarutbildningar - anmäl dig här redan idag. Vi erbjuder även paket som kan underlätta processen och planeringen för dig.