Passa på – Vintererbjudande endast på trafikskolan.com!

Vintern är här och nu duggar högtiderna tätt för många! Vi vill naturligtvis vara med och fira detta. Kanske kan du hitta en perfekt julklapp att ge bort till någon du tycker om?

Erbjudanden kan endast köpas online här på vår webbplats. Hitta det paket som passar just dig och kom igång med din körkortsutbildning redan idag!

Mårtenssons Trafikskola är landets största trafikskola och vi har delat upp vår verksamhet i tre olika priszoner – Zon 1, Zon 2 & Zon 3. Var noga med att se på varje paket om det är giltigt på just den orten du vill utnyttja det på. Du ser det enkelt i beskrivningen.

Har du frågor eller funderingar? Tveka inte att kontakta oss på 010 – 333 32 31 eller info@trafikskolan.com!

Just nu: Vissa kunder har problem med att felmeddelandet ”Sidan kan ej visas” när man klickar på erbjudande. Uppstår det för dig – vänligen hör av dig till oss så hjälper vi dig eller vänta och prova igen senare.

Följ länken för att ta del av erbjudandet på KOM IGÅNG – MC SYD (Skåne).

Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Kom igång – MC Syd!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på KOM IGÅNG – MC NORD (Göteborg & Växjö).

Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Kom igång – MC Nord!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Kom igång – Bil Z1 (Malmö & Eslöv)

Paketet är giltigt i Malmö & Eslöv. Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Kom igång – Bil Z1!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Kom igång – Bil AUTOMAT Z1 (Malmö & Eslöv)

Klicka här för att ta del av Kom igång – Bil AUTO Z1!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Kom igång – Bil Z2

Klicka här för att ta del av Kom igång – Bil Z2!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Kom igång – Bil AUTOMAT Z2

Paketet är giltigt i Skåne (Ej Malmö & Eslöv) samt Kalmar & Växjö – FÖR AUTOMAT! Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Kom igång – Bil AUTO Z2!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Kom igång – Bil Z3

Klicka här för att ta del av Kom igång – Bil Z3!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Kom igång – Bil AUTOMAT Z3

Paketet är giltigt i Göteborg, Kungsbacka, Mölndal & Mölnlycke – FÖR AUTOMAT! Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Kom igång – Bil AUTO Z3!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Intensivpaket Vinter – Bil Z2.

Paketet måste köpas och utnyttjas senast 2023-02-28. Paketet är giltigt i Skåne (Ej Malmö & Eslöv) samt Kalmar & Växjö. Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Intensivpaket Vinter – Bil Z2

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Intensivpaket Vinter – Bil AUTO Z2.

Paketet måste köpas och utnyttjas senast 2023-02-28. Paketet är giltigt i Skåne (Ej Malmö & Eslöv) samt Kalmar & Växjö – FÖR AUTOMAT. Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Intensivpaket Vinter – Bil AUTO Z2

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Intensivpaket Vinter – Bil Z1.

Paketet måste köpas och utnyttjas senast 2023-02-28. Paketet är giltigt i Malmö & Eslöv. Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Intensivpaket Vinter – Bil Z1!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Intensivpaket Vinter – Bil AUTO Z1.

Paketet måste köpas och utnyttjas senast 2023-02-28. Paketet är giltigt i Malmö & Eslöv – FÖR AUTOMAT. Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Intensivpaket Vinter – Bil AUTO Z1!

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Intensivpaket Vinter – Bil Z3.

Paketet måste köpas och utnyttjas senast 2023-02-28. Paketet är giltigt i Göteborg, Kungsbacka, Mölndal & Mölnlycke. Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Intensivpaket Vinter – Bil Z3

Följ länken för att ta del av erbjudandet på Intensivpaket Vinter – Bil AUTO Z3.

Paketet måste köpas och utnyttjas senast 2023-02-28. Paketet är giltigt i Göteborg, Kungsbacka, Mölndal & Mölnlycke – FÖR AUTOMAT. Kan endast köpas en gång per elev – endast nya kunder.

Klicka här för att ta del av Intensivpaket Vinter – Bil AUTO Z3